DRESSYR-TÖMKÖRNING m Madeleine Börjeflo

Var

Åre Ridklubb
Svedje 723, Åre, Jämtland, 83752

Välkommen till dressyr eller tömkörningspass med din häst eller ridskolans häst.

Här får du möjlighet att rider eller tömköra själv i 45 min eller så väljer du att köra passet tillsammans med ett annat ekipage, du kan också boka in båda dagarna eller köra ett pass på lördag.

För er som vill lära er mer om att arbeta hästen från marken finns utrustning till hästen att låna, man tar med egen hjälm och handskar.

Madeleine Börjeflo,har hållit på med häst i ca 50 år. Har tävlat och utbildat häst upp till St.George. Även tävlat hoppning ponny och häst upp i 1,20 klasser i unga år har även gått ponnytravskola. Är utbildad MSV:C dressyrdomare och Överdomare i dressyr. Gått tömkörningskurser för Anders Eriksson.

Madeleine brinner för en bra grundutbildning och sund hästhållning där tömkörning är ett mycket bra sätt att bygga kommunikation, utbilda och träna sin häst på.

Fredag kväll samt Lördag fm/dag

• 1 ekipage 2 pass  x 45 min pris 800:- egen häst
  • 2 ekipage 2 pass x 45 min pris 500:- egen häst (per ekipage)
  • Tillkommer 400:- hyra ridskolehäst

Lördag

• 1 ekipage 1 pass  x 45 min pris 450:- egen häst
  • 2 ekipage 1 pass x 45 min pris 300:- egen häst (per ekipage)
  • Tillkommer 200:- hyra ridskolehäst

Tillkommer anläggningskort för medlem 50:- per pass för de som inte rider ridskolehäst eller är uppstallade på anläggningen.

Bokningen bindande och när du gör bokningen anger du nivå på din ridning samt om du vill rida dressyr eller tömköra.

Faktura kommer att skickas ut.

Bokningar

Bokningen är stängd för denna aktivitet.