HOPPTRÄNING med Ulf Johansson INSTÄLLD

Var

Åre Ridklubb
Svedje 723, Åre, Jämtland, 83752

Den 7-8 januari 2023 kommer Ulf att hålla en tvådagars kurs för dig med egen häst/ponny.

Träningen sker i två pass, ett på fredag kväll  och ett på lördag fm, fokus dag en på grundarbete, teknik och styrka och dag två banhoppning.

Ulf är A-tränare i fälttävlan och har mångårig erfarenhet av kurs och träningsverksamhet med inriktning fälttävlan och hoppning. Ulf har under flera år tillhört landslaget i fälttävlan och har bl a ridit VM, vunnit SM och NM samt flera placeringar i internationell tävlingar. Ulf har haft flera coach uppdrag på landslagsnivå, det senaste var som coach åt Irlands Young riders lag på EM i Pardubiche-06. Han arbetade som headcoach för dem fram till och med EM i Blair Castle-07.

Ulf är en positiv instruktör som bemöter sina elever på den nivå som man är på och utvecklar en därifrån, löser utmaningar utan att säga inte.

Alla med egen ponny/häst ny som etablerad tävlingsryttare är välkommen!

Vid anmälan ange:
Ryttarens namn och personnummer
Storlek på ponny/häst
Ekipagets nivå

Pris 2 pass:
1300 kr /ekipage för medlemmar med anläggningskort
1300kr /ekipage, +50kr/dag i anläggningshyra för medlemmar utan anläggningskort
1300kr/ekipage, +100kr/dag för icke medlemmar
Faktura skickas via email

Anmälan är bindande.

Tider: Fredag kväll och Lördag fm.

Det är även möjligt att delta endast en av dagarna, men de som vill delta båda dagarna har företräde.

Gruppfördelning skickas ut några dagar innan.

Första grupp hjälper till att bygga fram hinder, sista grupp hjälper till med undanplock.

Bokningar

Denna aktivitet är fullbokat.