Prova på fodervärd under jullovet

När

25 december, 2022 - 26 december, 2022

Bokningar

Bokning stängd

Var

Åre Ridklubb
Svedje 723, Åre, Jämtland, 83752

Är du medlem i Åre Ridklubb, ridande på ridskolan i verksamhet eller kurser, och är nyfiken på det här med egen häst?

Under jul/nyår finns möjligheten att hyra häst/ponny och känna på hur det är under 2 dagar. Du måste kunna rida i alla gångarter och hämta hästen i hagen. Är du under 18 så måste hästvan förälder/vuxen närvara under hela vistelsen på anläggningen.

Pris: 700 kr

Du sköter din häst och rider ett pass per dag, gärna en av dagarna uteritt. Detta innebär alltså mockning av box, putsa utrustning och häst grundligt. De flesta hästarna kommer vara tillgängliga. Anmäl ditt intresse nedan och gärna önskemål om häst så kontaktar vi dig. I slutändan tar personalen beslut om passande häst. Det kan även vara så att vi kör slut på ponnys i lagom storlek så observera att detta är endast en intresseanmälan och ingen slutgiltig bokning, då det kan bli fullbokat på specifik häst.

Välkomna!

Bokningar

Bokningen är stängd för denna aktivitet.