Anläggningskort 2022

(GAMMAL TEXT, SKULLE DENNA SIDA VARA KVAR?)

För att lösa anläggningskort hos oss måste du vara medlem i Åre Ridklubb – och medlem kan alla bli! Se här.

Årskort – 4000 kr
Halvår Jan-Juni – 2500 kr
Halvår Juli-Aug – 2500 kr

Enstaka tillfälle  – 100 kr/tillfälle

Swish; 123 161 51 37 märkt Anläggningskort samt namn

Det är respektive ryttares ansvar att ta del av gällande regler. Vi förbehåller oss rätten att återta anläggningskort utan ersättning vid ohörsamhet kring dessa regler.

Korten är virtuella – vi gör stickprovskontroller lite då och då!

Ridskolan har företräde vid lektionstillfälle, se kalendern.

Endast lärare och tränare anställda på eller godkända av Åre Ridklubb får hålla grupp eller enskild träning mot arvode.

Enskild träning för medhjälpare som inte tar ut  arvode är tillåtet.

Bokning av ridbana för event, arrangemang eller enskild träning.
För förfrågan samt prisuppgift maila karin@areridklubb.se
Senast fjorton dagar innan önskat datum vill vi ha din förfrågan.

Anläggningskort och avgifter för att rida hos oss bekostar underhåll av underlag och anläggning, så att det ska bli så bra som möjligt för er och era hästar.

GDPR

För att kunna erbjuda anläggningskort och för att kunna förse dig med information som rör anläggningen, dina rättigheter och skyldigheter, måste vi spara de personuppgifter som du lämnar till oss. Uppgifterna sparas under den tid avtalet gäller (dvs den tid du har anläggningskort) och tre månader därefter. Vid hanteringen av dina uppgifter värnar vi om din personliga integritet och eftersträvar en hög nivå av dataskydd.